Concert homenatge a Ernest Lluch al castell d'Alaquàs 2019

La secció valenciana de la Fundació ernest Lluch i l'Ajuntament d'Alaquàs col·laboren en aquest tradicional acte de record i homenatge a Ernest Lluch

Dia:
Dissabte 9 Novembre
Hora:
Localització:
 Castell d'Alaquàs (València)
 Secció valenciana Fundació Ernest Lluch i Ajuntament d'Alaquàs

El dissabte 9 de novembre comencen els Concerts de Tardor, amb el concert homenatge a Ernest Lluch amb l'actuació de la soprano Saray García i el pianista Arturo Asensi, a les 19:30 h al Castell d'Alaquàs.
  • 291020191programa_de_ma_contraportada2019_copia_Form_4.jpg

Emmarcat dins del XXV Cicle de Concerts de Tardor, l'Ajuntament d'Alaquàs i la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch, presenten el Concert Anual en Memòria d'Ernest Lluch que se celebrarà en el Castell d'Alaquàs el 9 de novembre a les 19:30 hores.

XXV Cicle de Concerts de Tardor. Música antiga - Música valenciana.
Consulta el programa de mà adjunt.
Dissabte 9 de novembre a les 19:30 h.
Al Castell d'Alaquàs.
Entrada lliure.