Celebració dels 25 anys de la Llei General de Sanitat i presentació de l’Informe: "Per un millor Sistema Públic de Salut"

Dia:
Dijous 15 Desembre
Hora:
Localització:
Sala d’actes de la CAMFIC (Carrer Diputació 316 Barcelona)

Organitza: CAPS, Dempeus per la salut, FADSP, FoCAP, GREDS-EMCONET (UPF)
Amb el suport: CAMFIC, ...
Inscripció gratuïta. Però cal preinscripció prèvia a: caps@pangea.org 93 322 65 54 (Montse)

• CAPS15des.jpg
Programa

Dijous 15 de desembre a les 17:00h a la sala d’actes de la CAMFIC (Carrer Diputació 316 Barcelona)

16:30h - Inscripció i documentació
16:45h - Inauguració: objectius de l’acte
17:00h - Ponències:

- 25 anys de la Llei General de Sanitat. Principis generals a defensar, amb Josep Artigas, ponent de la Llei.

-Ernest Lluch i els seus valors, a càrrec de Simone Léger, vocal de Sanitat i patrona de la Fundació ernest Lluch.

17:45h. -Descans
18:00h.- -Presentació de les propostes del document: Per un millor sistema
públic de salut
  • El Sistema Sanitari Públic Català. propostes de millora. Santi Marimón, Grup de polítiques de salut CAPS. (10’)
  • L’atenció Primària i Salut Comunitària. Propostes de reforçament. Albert Planes, FoCAP
  • L’atenció especialitzada i els hospitals. Propostes de racionalització. Grup de Politiques de salut CAPS
  • La política i gestió dels fàrmacs. Propostes d’estalvi. J.R. Laporte Catedràtic de Farmacologia Clínica UAB
  • La salut pública i salut en totes les polítiques. Carme Borrell (CAPS)
  • Atenció a la salut mental i salut integral.
  • La cultura de la Salut, participació, democràcia i empoderament ciutadà. Toni Barbarà. Dempeus per la salut
19:20h. -Debat

* Amplia la informació: aquí