Càtedra Ernest Lluch de Pensament Econòmic

Aula Magna del Paranímf de la Universitat de Saragossa

Càtedra Ernest Lluch de Pensament Econòmic

• ActopresentacinactividadesCatedra.jpg
El proper 20 d'octubre a les 20 hores a l'Aula Magna del Paranímf de la Universitat de Saragossa tindrà lloc l'acte de presentació d'activitats de la Càtedra Ernest Lluch de Pensament Econòmic, que compta amb el suport de la Universitat de Saragossa i el Govern d'Aragó.

Durant l'acte, el Catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona, Dr. Antón Costas, impartirà la conferència: La cris que no cesa. Políticos y mercados otra vez frente a frente.

Localització