Acte en record a Ernest Lluch a València

Hora:
Localització:
 Facultat d'Economia de la Universitat de València
Facultat d'Economia de la Universitat de València, la Fundació Ernest Lluch-secció valenciana i la Generalitat Valenciana

• Ernest_Lluch_20200.jpg
  La Facultat d'Economia de la Universitat de València, la Fundació Ernest Lluch i la Generalitat Valenciana reten homenatge al professor i catedràtic d'Economia Ernest Lluch, quan es compleixen 20 anys del seu assassinat per la banda terrorista ETA.

Participaran Ximo Puig, president de la Generalitat Valenciana; Mavi Mestre, rectora de la Universitat de València; J. Manuel Pastor, degà de la Facultat d'Economia; i Rosa Lluch, filla d'Ernest Lluch.