Acte de record i homenatge a Ernest Lluch a Torroella de Montgrí

Torroella de Montgrí
Organitza: Ajuntamentde torroella de Montgrí
Col·labora: Fundació Ernest Lluch

* Acte ajornat a l'espera de concretar nova data
  • Cartell_llibrearmangue_baixa.jpg
El proper dissabte 24 d'octubre a les 18:30h a l'auditori del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí tindrà lloc l'acte d'homenatge a Ernest Lluch, 20 anys després del seu assassinat.

La relació de la població empordanesa amb Ernest Lluch és estreta i ve de lluny i té amb el Festival de Músiques de Torroella de Montgrí un emotiu vincle de continuïtat.

Per tots aquests motius se celebrarà un acte en record a la vida i obra d'Ernest Lluch que comptarà amb les intervencions de:
  • Jordi Cordomí, alcalde de Torroella de Montgrí
  • Roser Font, regidora de cultura de Torroella de Montgrí
  • Josep Maria Carreras, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch
  • Josep Lloret, expresident de les Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí

A continuació tindrà lloc la peresentció del llibre de l'historiador i ex-alcalde de Figueres, Joan Armangué que se centra en la tesi doctoral d'Ernest Lluch sobre Romà Rossell. En la presentació de  "Romà i Rossell, el primer de tots' d'Ernest Lluch" hi intervindran:
  • Joan Armangué, editor del llibre
  • Ramon Moreno, edicions Cal·lígraf