Acte Anual Beques “Ernest Lluch” 2011

Auditori del Museu d'Història de Catalunya

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Museu d'Història de Catalunya
Amb el suport de: Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Generalitat de Catalunya

• Cobertaenbaixa.jpg
Acte de presentació de la Beca de Recerca Ernest Lluch i de la Beca Ernest Lluch de Recuperació del Patrimoni Musical. En el marc d’aquest acte tindrà lloc la presentació del llibre Tradició constitucional i història nacional (1808-1823). Llegat i projecció política d’una nissaga catalana, els Papiol, de Jordi Roca i Vernet, guanyador de la VI Beca de Recerca Ernest Lluch (2009) i del lliurament de la recerca realitzada per Ivan Armenteros, guanyador de la setena edició (2010).

L’acte es realitzarà el proper dimarts 20 de desembre de 2011, a les 19:00 hores a l’auditori del Museu d’Història de Catalunya.

Intervindran:

• Agustí Alcoberro, director del Museu d’Història de Catalunya.
  • Joaquim Albareda, historiador i prologuista del llibre.
  • Lluís Maria de Puig, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch
  • Jordi Maluquer Bonet, comissió Cultural de la Fundació Ernest Lluch
  • Jordi Roca, guanyador de la VI Beca de Recerca Ernest Lluch (2009) i autor del llibre.
  • Glòria Ballús i Antonio Ezquerro, III Beca Ernest Lluch de Recuperació del Patrimoni Musical

Localització