Access and pricing of orphan drugs

Seminari d'Economia a la Universitat de Barcelona

Dia:
Dilluns 18 Novembre
Hora:
Localització:
Sala de Recepcions de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona

Fundació Ernest Lluch i Facultat d'Economia i Empresa de la UB

Com cada any, la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona sota la coordinació del professor Joan Ramón Borrell ha preparat un seminari acadèmic de record a Ernest Lluch.
  • CartellSeminariXVII.jpg

Ponent:

Jorge Mestre Ferrándiz
independent economics consultant based in Madrid. Director of Consulting at The Office of Health Economics (till 2017).  PhD in Economic Analysis from the University Autonoma of Barcelona. He is a Visiting Fellow at OHE, Director, Oxford Martin Programme on Affordable Medicines, Oxford Martin School, University of Oxford, Profesor Asociado, Universidad Carlos III,an Honorary Visiting Lecturer at the Department of Economics, City University London, Madrid, and Health Economics Professor at Instituto de Empresa (IE) Business School, Madrid.