25 Aniversari de la Llei General de Sanitat - Homenatge a Ernest Lluch

Jornada Parlamentària: "25 Aniversari de la Llei General de Sanitat"

Dia:
Dimarts 26 Abril
Hora:
Localització:

Ministerio de Sanidad, Política Social e Igualdad y Congreso de los Diputados

• 25.jpg
JORNADA PARLAMENTÀRIA
"25 Aniversari de la Llei General de Sanitat"

Madrid, 26 de ABRIL de 2011. Congrés dels Diputats

PROGRAMA PROVISIONAL

10:45 Arribada d'assistents

Inauguració:

- José Bono Martínez, President del Congrés dels Diputats.
- Leire Pajín Iraola, ministra de Sanitat, Política Social i Igualtat.
- Lluís María de Puig. Vicepresident primer de la Fundació Ernest Lluch
- Gaspar Llamazares Blat, President de la Comissió de Sanitat, Política Social i Consum del Congrés dels Diputats.

Taula "Balanç, 25 anys després"
Moderada per: Miguel Ángel Aguilar(Cronista parlamentari durant l'aprovació de la Llei General de Sanitat). Amb l participació de:

- Alejandro Cercas. President de la Comissió de Política Social i Ocupació (II Legislatura 1982-1986)
- José Manuel Romay Beccaria *. Ponent de l'Informe de la Llei general de sanitat. Aliança Popular. Ministre de Sanitat i Consum (1996-2000).
- Fernando Pérez Royo. Portaveu del Grup Mixt en el debat d'esmenes de l'informe de la Llei general de sanitat.
- Josep Gomís Martí. Portaveu de la Minoria Catalana al debat d'esmenes de la Informe de la Llei general de sanitat.
- Ana Gorroño Arrizabalaga *. Ponent de l'Informe de la Llei general de sanitat. Minoria Basca.

13:30 Taula "Reptes de Futur"
Moderada per: (pendent de confirmar). Amb la participació de:

- Fernando Lamata Cotanda. Conseller de Salut i Benestar Social de Castella la Manxa
-Javier Fernández-Lasquetty. * Conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid.
- Roser Fernández i Alegre. Secretària general de Salut. Generalitat de Catalunya.
- Fernando Banyoles Bolaños *. Conseller de Sanitat de Canàries.

[* Pendent de confirmar assistència]