D_Totxo.jpg
 El Cicle de Diàlegs 2017 consta de 8 sessions que a partir del 3 d'octubre i fins el 21 de novembre, tindran lloc cada dimarts a les 19 hores al Palau Macaya de Barcelona. Estrenem ubicació en...

Publicacions

13 línies

cobertaDialegs.jpg
  S'acaba de publicar el llibre resultant del Cicle de Diàlegs 2016, que van tenir lloc als CaixaForum de Barcelona els mesos d'octubre i novembre passats. Es tracta d'un nou llibre editat per Milenio i que al llarg de 190 pàgines permet copsar l'essència dels diàlegs d'un cicle que, mig any després de la seva edició, manté tota la seva vigència i actualitat.

Taulell